ENERGIE PENTRU CORPORATII:

SANA-COR

 

“Sanatatea unei organizatii cuprinde trei componente – sanatatea ei financiara, sanatatea ei organizationala si sanatatea personala a membrilor ei. Nici un angajator nu trebuie sa se gandeasca la organizatia sa ca fiind in forma fara a adresa fiecare componenta”.  (Farnell L., 1987).

Sana-COR

 

Sanatatea la locul de munca

In mediul corporativ de astazi, optimizarea bunastarii angajatilor este vazuta ca o conditie esentiala pentru succesul in afaceri, si nu doar un lux optional.  Desi performanta financiara este in continuare un factor critic pentru o afacere de succes, expertii recunosc ca acest lucru se realizeaza cel mai bine prin punerea in aplicarea a initiativelor care vizeaza echilibrul viata privata – munca al fiecarui angajat.

Grija pentru sanatate la locul de munca are un impact pozitiv la nivelul angajatilor, deoarece:  creste productivitatea si eficienta, atragea si pastraza forte de munca bine calificata si dedicata, reduce si controleaza stresul la locul de munca, creste moralul echipei, scade absenteismul etc

Centrul EUVITA a dezvoltat un set de programe numit SANA-COR, care ofera posibilitatea de a adresa sanatatea organizatiei ca suma a sanatatii indivizilor, a sanatatii relatiilor inter-personale si a unui mediu sanatos.

SANA-COR cuprinde urmatoarele module:

  • modul pentru evaluarea personalului la angajare
  • modul de monitorizarea sanatatii angajatilor (preventia bolilor)
  • modul pentru controlul absenteismului la lucru
  • modul de managementul afectiunilor legate de specificul activitatii (noxe, lucrul in schimburi sau prelungit etc)
  • modul dedicat imbunatatirii conditiilor de lucru

SANA-COR ofera doua facilitati unice:

1) programe configurabile per angajat compuse din module pentru imbunatatirea sanatatii (scaderea colesterolului, controlul excesului de greutate, alergii, astm, probleme digestive, probleme feminine etc) si module pentru cresterea performantelor profesionale: reducerea stresului, imbunatatirea functeii cognitive, a memoriei etc

2) posibilitatea derularii programelor la sediul firmei.

Protocolul SANA-COR  reprezinta cea mai buna metoda pentru a identifica si corecta stresul organizational in firma dvs.  Simptomele stresului la locul de munca sunt mai greu de identificat la nivel organizational. Multi manageri vor intelege ca organizatia are probleme abia dupa ce vor vedea fluctuatia mare de personal, absenteism, accidente la locul de munca etc. Factorii comportamnetali ca neglijentele, intarzierile si termenele depasite sunt mai greu de inteles si cuantificat. Rezultatul final este intotdeauna acelasi: performanta si productivitate scazute, ceea ce duce la declinul firmei. Indicatorul de stres organizational ajuta la investigarea problemelor cu forta de munca si ofera solutii pentru imbunatatirea calitatii acesteia.